onsdag 28 april 2010

Bloggpremiär!

Jaha gott folk! Så är jag igång och bloggar för första gången i mitt lilla lustiga liv. På riktigt! Tidigare har jag ju bara kunnat begränsa mängden ord till ett litet antal på fb men nu, NU, har jag fritt spelrum känns det som! AAAAAAAAAAAAAAH! Vida vidder och oöverskådliga rymd! :-) Älskling det är livet, som leker! (För att citera Kent.) Till detta tillkommer ett litet förklarings- eller möjligen bortförklaringsförsvarstal. Jag gillar att vränga ord, därav namnet på bloggen. Vränga, förvränga, skoja till och använda i fler dimensioner än det ursprungliga. Vissa, kanhända, tycker denna lilla hobby är nördig, fånig eller rent av störtlöjlig. Det får man tycka. Då är jag nöjd. Ty denna bloggare inte vilja vara dussinmänniska, nej, denna bloggare vilja vara sig själv, eller, Vrängande Wallan är mitt indiannamn, om ni förstår vad jag menar.

Nu ska jag inte bli så långrandig i mitt trevande första inlägg och tänker studera detta verktyg för jag kan inte direkt förhäva mig själv genom att säga att detta är jag en fena på. Men jag återkommer, var så säker! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar